Een professional organizer is duur; misverstand nr 4.

misverstand-professional-organizer-is-duur

Veel mensen vinden het inhuren van een professional organizer duur. En dat snap ik wel, het is best een hoop geld. Toch is dit een misverstand. In feite kun je besparen door geld uit te geven voor een Professional Organizer…. Ik zal uitleggen waarom.

Disclaimer: dit bericht bevat affiliatelinks. Dit betekent dat ik een kleine commissie kan verdienen wanneer jij een aankoop doet aan de hand van één van de links in dit bericht. Maar maak je geen zorgen, hier betaal jij niets extra’s voor, het is dus een win-win situatie voor jou en voor mij. Ik link naar producten die relevant zijn voor dit bericht. Dank je wel alvast!

Besparen met een professional organizer

Welnee, dat is belachelijk! Hoe kun je nu besparen door een professional organizer in te schakelen?
Maar je kunt echt besparen door iemand in te huren om op te ruimen en te organiseren. Want daardoor heb je een veel beter overzicht van wat je hebt en zal vaak blijken dat je nog voorraad, spullen of kleding genoeg hebt! En als je weet wat je hebt dan hoef je niet dubbel te kopen.

professional organizer is duur
Foto door Damir Spanic on Unsplash

Financiën op orde voorkomt extra kosten en schulden

Daarnaast worstel je waarschijnlijk al erg lang met de rommel en chaos in je huis, kledingkast, administratie (aanmaningen en schulden kosten geld!) etc. Wat is het je waard om dat allemaal op te lossen door iemand in te huren die daarvoor opgeleid is? Wat zou jou dat toch een rust geven en een hoop stress minder! En als alle financiën op orde zijn en de rekeningen worden betaald dan scheelt dat geld in de aanmaningen. En als duidelijk is wat er qua inkomsten is en wat er dus uitgegeven kan worden, dan kun je schulden voorkomen.

professional organizer is duur
Foto door Michael Longmire on Unsplash

Een professional organizer/ opruimcoach kan je helpen om weer overzicht te creëren in je leven.
Natuurlijk kost het inhuren van een professional organizer geld, maar daarna heb je een opgeruimd huis, een systeem dat voor jou goed werkt en een overzicht over al jouw spullen. En doordat je nu precies weet wat je in huis hebt en nodig hebt, zal je dus niet onnodig spullen aanschaffen omdat je deze niet meer kunt vinden. Een besparing in geld dus!

Ga je zelf aan de slag, dan kan ik je dit boek aanraden:

Besparen in je energie en tijd

Daarnaast bespaar je jezelf ook een hoop energie, nutteloze energie van je ergeren aan de rommel, en het zoeken naar van alles en nog wat.
En je bespaart ook nog eens tijd. Want je hoeft niet meer te zoeken, te verplaatsen en doordat je huis opgeruimd is gaat het schoonmaken ook een stuk sneller. Meer vrije tijd dus!

Gun jezelf rust, ruimte & overzicht in je leven. Gun jezelf een professional organizer. Is de drempel te hoog? Je kunt een 30 minuten gratis sparsessie met mij aanvragen via mijn contactpagina.

Wil je meer weten wat een professional organizer voor je kan betekenen? Kijk op de website van de NBPO, de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers of bekijk onderstaand filmpje:

Wil je zelf proberen op te ruimen dan zijn er een nog een aantal andere praktische boeken met betrekking tot opruimen te koop:

Heb je goed opgeruimd dan kun je de overgebleven spullen mooi en handig organiseren met allerlei producten. Als professional organizer kan ik je hier ook eventueel bij helpen. Ik heb een membership bij So Clever. Ik ben fan en heb al het een en ander in huis!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

logo-footer

De Bezem door je Leven

Diana Monteny - Professional Organizer / Opruimcoach / Verhuiscoach

T   06 39 13 01 73

KvK   78101735
BTW  NL003294768B61

Ik ben lid van Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers NBPO


Ik maak deel uit van het vrouwennetwerk ViZi
Ik ben lid van ZZP Nederland