Skip to main content
Ervaar de magie van een opgeruimd huis & leven | Meer rendement uit een opgeruimde tent

Opruimen bij bedrijven

Elk bedrijf kent die gedachten wel “oh, dat doe ik morgen wel even als ik eraan toe kom”. Die dag moet nog steeds komen…. Het bureau is nog steeds rommelig, je hebt geen idee wat er nog in het magazijn staat en het zou fijn zijn als die ene collega terugkwam van zwangerschapsverlof. Bij bedrijven is het dus ook weleens een rommeltje en ik word daar blij van. Ik bied daarom twee diensten aan om deze bedrijven weer rust te geven. 

Ik houd me bezig met het ordenen van spullen, papieren of gegevens

opgeruimd kantoor

Professional organizer bij bedrijven

“Meer rendement uit een opgeruimde tent”

Elk bedrijf heeft wel zo’n archiefkast of magazijn die je niet opgeruimd lijkt te krijgen. Elke keer als je de kast opent, zakt de moed je in de schoenen. Is dit dan hoe een gezond bedrijf er aan de binnenkant uitziet?

Opgeruimde kasten en magazijnen werken een stuk fijner en efficiënter. Ze zorgen ervoor dat iedereen gelijk kan vinden wat hij nodig heeft. Het voorkomt ook dat er dubbel wordt ingekocht. Win, win, win dus!

Ik breng structuur aan en zorg dat het logisch wordt ingericht, waardoor de kans nog eens kleiner wordt dat er herhaling plaatsvindt.

Denk aan dit soort werkzaamheden

  • ordenen van het magazijn
  • opruimen van de kantine
  • gereedschappen of andere hulpmiddelen categoriseren
  • voorraadkasten ordenen
  • structuur aanbrengen in kantoor- en vergaderruimtes

Mijn uurtarief is €70,- excl. btw. en excl. reiskosten €0,30 p/km

In administratief werk ben ik sterk

Naast dat er veel kasten zijn, zie ik ook vaak bureaus die vol zijn komen te liggen. Denk aan collega’s die langdurig ziek zijn of met zwangerschapsverlof zijn. Hiervan is het werk stil komen te liggen en de papieren stapelen zich op. Bonnetjes en facturen die niet geordend worden of nieuwe systemen waar nooit de belangrijkste stamgegevens in zijn gekomen.

Zolang ik kan opruimen en ordenen, word ik er blij van. Ik word daarom ook regelmatig ingezet voor het tijdelijk vervangen van een administratieve kracht.

Denk aan dit soort werkzaamheden

  • urenregistratie 
  • projectadministratie 
  • gegevensinvoer 
  • wijzigingen aanbrengen in een online leeromgeving
  • protocollen/ werkinstructies aanpassen 
  • archiveren gegevens
  • ordenen gegevens 
  • papierwerk ordenen/ digitaliseren

Dit werk kan ik zowel op locatie als op afstand uitvoeren voor een opdrachtgever.

Mijn uurtarief is €60,- excl. btw. en excl. reiskosten €0,30 p/km


Bij ons straal- en spuitbedrijf gevestigd te Maasvlakte Rotterdam wordt er hard gewerkt, met precisie. Geen woorden, maar daden. Een echte doener zoals Diana was precies waarnaar wij op zoek waren om een tijdelijke administratieve klus te klaren, van juni tot en met oktober 2023. Diana is een harde werker, zeer punctueel, leergierig en administratief goed onderlegd. De juiste persoon om een (administratieve) klus te klaren.
Stefan Roodbeen

Het is met groot genoegen dat ik deze getuigenis schrijf voor Diana Monteny van “De Bezem door je leven”. Diana heeft interim bij Stout Pijpleidingen en Technische Installaties gewerkt als opruimcoach en administratief medewerkster, waar zij zich onder andere bezighield met de urenadministratie, het organiseren van kasten en kantoren en het opruimen van personeelsdossiers. Haar inzet, precisie en motivatie hebben een aanzienlijke bijdrage geleverd aan onze organisatie gedurende haar tijd bij ons.


Diana heeft zich bewezen als een hardwerkende en nauwkeurige professional. Haar vermogen om taken gestructureerd en efficiënt uit te voeren was opmerkelijk. Ze ging altijd grondig te werk en was vastbesloten om elk detail aan te pakken. Dit resulteerde niet alleen in een georganiseerde en opgeruimde werkomgeving, maar ook in een verbeterde efficiëntie van onze operationele processen.


Naast haar werkzaamheden als opruimcoach heeft Diana ook een waardevolle bijdrage geleverd aan onze administratieve afdeling. Ze heeft zich toegewijd aan het opschonen en organiseren van personeelsdossiers, waarbij ze ervoor zorgde dat alle documenten nauwkeurig werden bijgehouden en geordend. Haar toewijding aan het nauwkeurig afhandelen van administratieve taken was bewonderenswaardig.


Een van de meest indrukwekkende aspecten van Diana’s werk bij ons was haar vermogen om procedures op te stellen voor de urenadministratie. Door haar systematische aanpak heeft ze een efficiënt en gestructureerd systeem opgezet dat heeft bijgedragen aan een soepele werking van onze administratieve processen.


Al met al kunnen we Diana Monteny van harte aanbevelen aan anderen. Haar harde werk, toewijding, en vermogen om structureel en georganiseerd te werken, maken haar tot een waardevolle aanwinst voor elke organisatie. We zijn dankbaar voor haar bijdrage tijdens haar tijd bij Stout Pijpleidingen en Technische Installaties en wensen haar veel succes in de toekomst.


L.W. (Sinus) Lammers Algemeen Directeur