Werkwijze

diana-monteny-werkwijze

Kennismakingsgesprek

Het kan een hele stap zijn voordat je besluit om hulp te vragen.

Als je dan contact met mij opgenomen hebt via de website/ e-mail of via één van de social media kanalen dan bel ik je voor een korte vrijblijvende telefonische kennismaking. 

We plannen dan een kennismakingsgesprek van 1 uur in, dit probeer ik op zo kort mogelijke termijn in te plannen. 
Je hebt dan al een hele belangrijke stap genomen!

Het kennismakingsgesprek is bedoeld om een indruk te krijgen van de situatie en je hulpvraag.

Je betaalt het kennismakingsgesprek (60 euro) en indien we verder met elkaar in zee gaan, dan breng ik dit bedrag in mindering op het pakket.

Ik werk dus voornamelijk met pakketten.
De grote pakketten betaal je vooraf of in 2 x.
Je krijgt van mij aan het eind van het kennismakingsgesprek een opdrachtovereenkomst met het gekozen pakket en de reiskosten (25 cent per kilometer vanaf 30 km).

Hoeveel tijd we nodig hebben om op te ruimen hangt van meerdere factoren af:

  • de hoeveelheid spullen en papieren die je hebt, de mate van chaos op je computer
  • je mentale en fysieke gezondheid
  • de snelheid waarmee je beslissingen kunt nemen en kunt loslaten
  • de snelheid waarmee je nieuwe methoden aanleert

Werkafspraak

Als we samen aan de slag gaan dan starten we met hetgeen dat je het meeste stress oplevert. 

Jij bepaalt het tempo en ook wat er weggaat of blijft. 

Er zullen wellicht bepaalde emoties naar boven komen, hier ga ik discreet mee om. 

Ik help bij het maken van keuzes.
Aan het einde van een pakket bepalen we of je nog meer hulp wilt.
Ik zal in overleg met je “huiswerk” geven om in de periode tussen verschillende werkafspraken zelf verder te gaan.
Omdat ik bij je thuis kom, vind ik het heel belangrijk dat ik betrouwbaar ben en ga ik uiteraard vertrouwelijk om met alles wat ik hoor en zie bij jou thuis.
Ik ben aangesloten bij de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (de NBPO)

werkwijze-tarieven

Evaluatie

Is alles naar wens opgeruimd? Heb je de gewenste structuur gevonden? 

Enkele weken na onze laatste afspraak neem ik contact met je op om te evalueren hoe het nu gaat en of je tevreden bent.

Tarieven

De verschillende pakketten waaruit je kunt kiezen:

bezemtips

De Bezem helpt je op weg

€ 180

  • kennismakingsgesprek van 1 uur
  • 1 sessie van 3 uur organizen thuis
  • evaluatie 
  • eenmalig telefonisch contact 2 à 3 weken na de laatste afspraak
  • inclusief reiskosten binnen 30 km
mijn-diensten-huis

De Bezem helpt je verder op weg

€ 510

  • kennismakingsgesprek van 1 uur
  • 9 uur organizing thuis (3 sessies van 3 uur)
  • evaluatie
  • eenmalig telefonisch contact 2 à 3 weken na de laatste afspraak
  • inclusief reiskosten binnen 30 km
  • tussendoor kun je mij e-mailen of via Whatsapp benaderen voor vragen
werkwijze-tarieven

De Bezem door een grote klus

€ 825

  • kennismakingsgesprek van 1 uur
  • 15 uur organizen thuis (5 sessies van 3 uur)
  • evaluatie
  • eenmalig telefonisch contact 2 à 3 weken na de laatste afspraak
  • inclusief reiskosten binnen 30 km
  • tussendoor kun je mij e-mailen of via Whatsapp benaderen voor vragen
werkwijze-aanvullende

De aanvullende Bezem 

€ 160

  • 3 uur coaching thuis (1 sessie van 3 uur)
  • dit pakket is te bestellen als je toch nog wat meer hulp kunt gebruiken aansluitend aan een ander pakket en kan eenmalig ingezet worden
  • dit pakket dient binnen een maand na voltooiing van een ander pakket aangevraagd te worden
  • inclusief reiskosten binnen 30 km

Zoek je hulp maar twijfel je nog of het inschakelen van een Professional Organizer iets voor je is?
Is de drempel nog te hoog?

Boek dan gratis en geheel vrijblijvend een online sparsessie van 30 minuten met mij

logo-footer

De Bezem door je Leven

Diana Monteny - Professional Organizer / Opruimcoach / Verhuiscoach

T   06 39 13 01 73

KvK   78101735
BTW  NL003294768B61

Ik ben lid van Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers NBPO


Ik maak deel uit van het vrouwennetwerk ViZi
Ik ben lid van ZZP Nederland