NBPO Professional Organizer/ Opruimcoach Hoeksche Waard

Samen halen we de Bezem door jouw Leven

Je komt na een lange dag werken thuis en kijkt in het rond. Jouw huis is al heel lang geen rustpunt meer. Je ziet elke dag de vele spullen en de “rommel” en je bent dat helemaal zat.

Maar….je hebt weinig tijd en weet ook niet hoe en waar je moet beginnen. 

Je hebt iemand nodig die jou helpt met opruimen en jou motiveert.

Je hebt een drukke baan, het huishouden komt op jou neer en je bent ook nog de chauffeur van je kinderen, want die moeten naar voetbal, dansles etc. Kortom je bent weinig thuis en als je dat wel bent dan ligt er ook administratie en de boodschappen lopen ook niet vanzelf naar binnen. Dus waar ga je de tijd vandaan halen om ook nog eens zelf op te ruimen?

Je stelt het opruimen steeds uit…

Je zoekt een stok achter de deur, die jou stimuleert en motiveert.

Je hebt iemand nodig met een plan van aanpak, zodat je weet hoe en waar het beste te beginnen.

Die jou helpt met het maken van keuzes, zodat je een opgeruimd huis krijgt.

Je wilt af van schaamte en onrust in je hoofd door dit alles.

Je leert in dit proces opruimen en hoe je het opgeruimd houdt, zodat jouw huis ook daadwerkelijk een rustpunt wordt.

Thuiskomen van werk brengt jou dan in een huis waarin je kunt ontspannen en meer tijd hebt voor jezelf en je gezin.

Je verlangt naar een opgeruimd leven en huis

  • Je wilt graag thuiskomen in een huis waarin je kunt ontspannen

  • Je leert hoe je het opruimen aanpakt en je krijgt de tools om het ook zo te houden

  • Je bent je bewust dat je teveel spullen koopt (of dat je jarenlang teveel spullen hebt verzameld en nooit wat hebt weggedaan)

  • alles in huis heeft een vaste en logische plek

  • Je koopt geen spullen dubbel meer omdat het overzicht er is

  • Opruimen kost voortaan weinig tijd

  • ’s Avonds en in het weekend houd je tijd over voor je gezin en voor jezelf.

  • Jouw hoofd is weer rustig want jouw huis is dat ook

  • Je bent weer blij met je huis

En waarom is het zo heerlijk dat ik jou hiermee kom helpen?

de-bezem-door-je-leven-contact

Met mijn aanwezigheid gaan we nu echt aan de slag, je hebt geen reden meer om uit te stellen. Ik heb een plan en zorg ervoor dat gedurende het opruimproces alles soepel verloopt. Heb je het moeilijk met het maken van keuzes dan stel ik jou een hoop vragen om de keuzes te kunnen maken. Je staat er niet alleen voor, we doen het echt samen.

Ik breng voor jou de spullen die weg kunnen eventueel ook nog naar een kringloopwinkel, zodat je gelijk verlost bent van deze spullen.

En dit alles wil je

  • Zodat je huis opgeruimd is en weer een rustpunt is voor jou en je gezin

  • Zodat je meer tijd over hebt voor jezelf en je gezin

  • Zodat je je niet meer hoeft te schamen voor jouw huis

  • Zodat jij geen spullen meer dubbel koopt

  • Zodat het ook weer rustig is in jouw hoofd

  • Zodat jij weet hoe je jouw huis opgeruimd houdt

Ik kom eerst voor een intakegesprek bij jou langs om jouw hulpvraag en wensen te bespreken en om te kijken of ik je kan helpen, zodat jij straks een opgeruimd huis hebt.

Als wij met elkaar gaan werken dan kunnen we ook gelijk naar datumopties in de agenda kijken.

Ik bespreek de wensen en samen bepalen we welk pakket voor jou geschikt is.

Hoe gaat het in zijn werk als je mij als professional organizer inschakelt?

Ik kom eerst voor een intakegesprek bij jou langs om jouw hulpvraag en wensen te bespreken en om te kijken of ik je kan helpen, zodat jij straks een opgeruimd huis hebt.

Als wij met elkaar gaan werken dan kunnen we ook gelijk naar datumopties in de agenda kijken.

Ik bespreek de wensen en samen bepalen we welk pakket voor jou geschikt is.

Hoe gaat het in zijn werk als je mij als professional organizer inschakelt?

Zie jij wel zitten dat ik samen met jou kom opruimen? 

De Bezem helpt je op weg

€ 620

  • inclusief BTW
  • kennismakingsgesprek van 1 uur
  • 9 uur coaching thuis 
  • evaluatie
  • eenmalig telefonisch contact 2 à 3 weken na de laatste afspraak
  • inclusief reiskosten binnen 30 km
  • reiskosten vanaf 30 km a 0,30 cent per km 
  • bij een reistijd van langer dan 45 minuten reken ik met een uurtarief
  • tussendoor kun je mij e-mailen of via Whatsapp benaderen voor vragen

De Bezem helpt je verder op weg

€ 999

  • inclusief BTW
  • kennismakingsgesprek van 1 uur
  • 15 uur coaching thuis 
  • evaluatie
  • eenmalig telefonisch contact 2 à 3 weken na de laatste afspraak
  • inclusief reiskosten binnen 30 km
  • reiskosten vanaf 30 km a 0,30 cent per km 
  • bij een reistijd van langer dan 45 minuten reken ik met een uurtarief
  • tussendoor kun je mij e-mailen of via Whatsapp benaderen voor vragen

Zij genieten al van de Bezem door hun Leven!

reviews

  • Diana heeft mij ontzettend geholpen

    Als alleenstaande fulltime werkende moeder van 3 kinderen, wilde ik na de verhuizing met een schone lei beginnen. Ik wilde geen verhuisdoos ongeroerd laten, maar alles uit het verleden wat weg kon ook echt weggooien. Diana heeft mij ontzettend geholpen orde te scheppen, overzicht te krijgen in mijn nieuwe huis. Daarbij is de keuken nu door kennis en inzicht van Diana compleet anders ingericht, waardoor het praktisch is en werkt voor alle leden van het gezin, van klein tot groot.

    Verder heeft het gezorgd voor rust en overzicht in een periode dat ik fulltime werkte, net was verhuisd en erg druk was met mijn gezin. Diana is een stok achter de deur en gaat op een respectvolle manier met je om zonder te oordelen over je situatie of de hoeveelheid spullen. Dank je wel!!

    LF (Hoeksche Waard)

  • …waardoor ik de mogelijkheden weer zie om nu de rest zelf door te pakken.

    Ik ben bij Diana terecht gekomen omdat ik geen idee had waar ik moest beginnen met opruimen. Vooral de zolder was zo’n chaos met allerlei dozen dat dit continu stress gaf en ik hierdoor ook andere ruimtes uit het oog verloor, zoals de schuur.

    Ik schaamde mij een beetje, want ‘iedereen kan toch opruimen?’ Dat is zeker niet het geval als je, zoals ik, moeite hebt met bepalen wat je weg wilt gooien.

    Diana heeft me geholpen af te bakenen waar je wilt beginnen en heel bewust te kiezen wat je houdt (en waarom!) en wat je weggooit of weggeeft. Het resultaat is een opgeruimde zolder en daardoor een rustiger hoofd waardoor ik de mogelijkheden weer zie om nu de rest zelf door te pakken.

    Rianne (Rhoon)

  • Diana bedankt

    Super goede hulp gehad en handvatten om mijn huis en hoofd weer op orde te krijgen. Atelier is nog steeds efficiënt en georganiseerd waardoor ik naar hartenlust mijn passie en hobby kan uitvoeren. Diana bedankt en we zien elkaar sowieso nog. We hebben een verhuizing te plannen!

    Marja (Voorne-Putten)

  • …op een vriendelijke en rustige manier helpen structureren

    Diana heeft ons fantastisch geholpen met de grootste pijnpunten in ons huis. Echte struikelblokken zoals de dagelijkse administratie en inkomende post wat zich ophoopte tot een chaotische berg, heeft Diana op een vriendelijke en rustige manier helpen structureren, op een manier die bij ons en onze stijl past. Ze heeft ons niet alleen fysiek geholpen met alle spullen uitzoeken, maar ook mentaal, door tips en trics te geven, zodat er een duidelijke structuur ontstaat en je ook resultaten op langere termijn behoudt, want dat is nog het lastigste eraan. Door Diana’s fijne hulp heeft ze ons een boost gegeven om meer rust, orde, regelmaat en structuur aan te brengen in ons huis.

    Ik vergelijk het opruimproces maar alsof je samen op de fiets zit, en Diana naast je komt fietsen. Ze past zich aan aan jouw snelheid, coacht je wanneer je naar links of rechts zou kunnen gaan en geeft je dan een flinke duw in de rug om sneller vooruit te komen richting het doel waar je naar toe wilt. Het is belangrijk dat je daarna wel zelf door blijft trappen, want anders val je vanzelf weer stil, maar dat is logisch.

    Kortom, Diana is een fijne professional organizer die weet waar ze het over heeft en duidelijke, concrete resultaten in je huishouden boekt. Aanrader voor iedereen die wel wat hulp voor de chaos in huis (en hoofd) kan gebruiken!

    Esther (Barendrecht)

  • Dank je Diana

    Diana heeft een oom die lichtelijk dement is geholpen weer een beetje orde in zijn huis te creëren. Dank je Diana

    Tanjim (Schiedam)

  • Ze stelt nuttige vragen bij moeilijke keuzes

    Diana Monteny heeft me 5 maal voortreffelijk geholpen bij  het leger maken van ons grote huis, voordat we gaan verhuizen naar een veel kleiner appartement.

    Ze stelt nuttige vragen bij moeilijke keuzes, geeft efficiënte adviezen en werkt hard (mee).

    Ze vertrekt meestal met een volle auto richting goede doelen, kringloop en restafval.

    Ik voelde me dan letterlijk ‘verlicht’.

    Els (Rotterdam)

  • Het begin is er

    “Wat ben ik blij dat ik jou tegenkwam op Facebook. Mijn hele zolder is opgeruimd.”

    Dianne

    “Met jouw hulp….

    Wat een heerlijk gevoel in mijn HOOFD..  Het begin is er… Nu op naar de andere vertrekken in het huis….Ik ben hier zo ontzettend  blij mee…… Ik raad iedereen aan om met DIANA in zee te gaan….. ECHT DE BEZEM DOOR JE LEVEN……

    MIJN DANK IS  GROOT…….”

    Dianne (Rotterdam)

  • Ik vond het best spannend

    “Ik vond het best spannend al mijn rotzooi aan iemand anders te laten zien…”

    “…dat voor bezoek niet eens zo erg opviel (volle kasten, overvolle zolder enz.) maar bij mij in mijn hoofd veel stress veroorzaakte omdat het te veel was. Diana stelt je echt op je gemak, ze heeft mij super geholpen om mijn huis en hoofd weer leeg te krijgen en goede tips om dat zo te houden. Het is ook echt een duwtje om je huis nu echt op orde te maken.”

    Yvette (Barendrecht)

  • …en gun iedereen deze opruimcoach!

    “Diana ondersteunt mij in het opruimen van mijn huis en administratie omdat ik door een druk leven met werk en kinderen het overzicht verloren was. 
    Daarbij is het aanbrengen van structuur en orde lastig voor mij. Spullen zijn moeilijk te vinden, een gedeelte zit nog in dozen en alles ligt door elkaar. 
    Ook is mijn administratie niet op orde; in plaats van geordend in mappen liggen overal papieren door elkaar heen. Iets even opzoeken is daardoor bijna onmogelijk. 

    Diana is een hele sympathieke vrouw die een enorm gevoel voor orde, overzicht en structuur heeft. Ze houdt rekening met je grenzen en helpt deze bewaken. 
    Het is ook heel fijn dat je bij haar precies weet waar je aan toe bent; afspraken zijn helder, ze komt deze stipt na en de kosten, die zeer schappelijk zijn, zijn van te voren duidelijk. Je krijgt duidelijke facturen per email en op papier. 

    Het proces van opruimen is soms best persoonlijk, er komen spullen voorbij die soms gevoelig liggen en documenten waar vertrouwelijk mee omgegaan moet worden. Diana is een persoon die daar heel discreet mee omgaat en die je 100% kan vertrouwen. 
    Verder is ze zeer enthousiast, positief, lief, gezellig en gedreven. Ik raad iedereen aan gebruik te maken van haar diensten; het geeft zoveel voldoening en rust als dingen weer overzichtelijk zijn! 

    Ik word blij van werken met haar. Ze zorgt ervoor dat ik zelf ook weer enthousiast word van opruimen en ordenen! 
    Wat ook een groot pluspunt is, is dat Diana mee kan kijken met de manier van structureren van je dagen en klusjes, agenderen en noteren. Ze helpt klusjes overzichtelijk te maken door ze op te delen in kleine stappen. 
    Kortom: ik krijg steeds meer een opgeruimd huis en ik ben heel blij met haar en gun iedereen deze opruimcoach!”

    Jasmijn (Rotterdam)

  • …net dat zetje dat ik nodig had…

    “Diana gaf mij in 3 uurtjes net dat zetje dat ik nodig had om van mijn overvolle kasten af te komen.”

    “Ze is een fantastische hulp. Ben er heel blij mee. 

    Ik kan het iedereen aanraden die al heel lang tegen de rommel in huis aanloopt. In de kasten, op zolder, de berging en dus ook in je hoofd geeft het een heel opgeruimd gevoel als Diana de opruimcoach is langs geweest.”

    Anneke (Oud-Beijerland)

  • …heeft Diana mij geholpen om hierin keuzes te maken.

    “Aangezien ik heel veel van kleding hou, al jaren dezelfde maat heb en het heel moeilijk vindt om kleding weg te doen, heeft Diana mij geholpen om hierin keuzes te maken. 

    Door kleding te sorteren per categorie en kleur, is het makkelijker te zien wat ik allemaal heb en wat er evt. weg zou kunnen. 

    Uiteindelijk hebben we toch 3 kratten met kleding uitgezocht die naar een goed doel kunnen. Ik heb zeker veel gehad aan je hulp, dankjewel hiervoor!”

    Maribel (Spijkenisse)

  • Diana heeft mijn ouders de afgelopen 6 weken geholpen

    “Diana heeft mijn ouders de afgelopen 6 weken geholpen om spullen uit te sorteren.

    Mijn ouders, een seniorenechtpaar, moeten na 42 jaar hun rijhuis uit om kleiner te gaan wonen. Het opruimen van de zolder (tot de nok toe gevuld met oude spullen, boeken en paperassen) was iets waar tot nu toe niet alleen zij, maar ook de kinderen als een (letterlijke) berg tegenop zagen.

    Na de prettige kennismaking hadden mijn ouders voldoende vertrouwen in haar om met Diana in zee te gaan. Ze heeft mijn ouders, en met name mijn vader, die de grootste spullenverzamelaar is en veel stress ervaart door de op handen zijnde verhuizing, aan de hand genomen en op een zachte, maar efficiënte manier geleerd om zelf keuzes te maken. Iets waar wij als kinderen nooit in geslaagd waren. Vanwege ongeduld van onze kant, of omdat we er te dicht op staan.

    Het resultaat mag er zijn: de zolder is leeg, de kamers opgeruimd, de schuur is leeg, en het huis staat sinds vorige week in de verkoop.

    Ik kan Diana aan iedereen aanbevelen, die door de hoeveelheid aan spullen door de bomen het bos niet meer ziet”.

    Fernando (Zevenbergen)

    Dus ook in jouw huis!

    Organiseren, opruimen & structuren zit in mijn bloed. Ik ben gewoon zo geboren, het zit in mijn genen. Ik weet niet beter en heb nooit anders gedaan. Ik organiseer mijn hele leven al mijn eigen huis en werk en ik doe niets liever dan van chaos weer orde maken. Dus ook in jouw huis.

    Dus ook in jouw huis!

    Organiseren, opruimen & structuren zit in mijn bloed. Ik ben gewoon zo geboren, het zit in mijn genen. Ik weet niet beter en heb nooit anders gedaan. Ik organiseer mijn hele leven al mijn eigen huis en werk en ik doe niets liever dan van chaos weer orde maken. Dus ook in jouw huis.

    bekend van:

    Veel gestelde vragen

    Voor welke ruimtes is deze dienst geschikt?

    Deze dienst is geschikt voor alle ruimtes in jouw huis. 

    Hoe lang doen we erover om een ruimte op te ruimen?

    Ik kan me voorstellen dat je niet lang in een opruimsituatie wilt blijven zitten. Bedenk wel dat de spullen in jouw huis niet binnen een paar weken verzameld zijn, dus deze zijn ook niet even in een paar uurtjes opgeruimd.

    Hoe lang we erover doen hangt van een aantal factoren af, zoals jouw fysieke en psychische toestand op dat moment & de snelheid waarmee je keuzes kunt maken en spullen los kunt laten

    Ga jij mijn ruimte opruimen?

    Nee, wij gaan samen jouw ruimte opruimen. Ik help dus mee en begeleid jou bij het proces en bij de keuzes maken. Ik zorg ervoor dat het opruimproces gestructureerd verloopt en houdt jou evt. “bij de les”.

    Als je wilt dat ik voor jou opruim, dan verwijs ik je naar mijn dienst “Diana haalt de Bezem door je Leven”

    Moet ik van tevoren toch al wat opruimen?

    Dat kan en dat mag, maar is niet perse nodig. We spreken ook samen of jij tussen de opruimsessies door nog wat “huiswerk” doet.

    Gaat een ruimte helemaal op zijn kop? (dus alle spullen eruit)

    Als wij samen gaan opruimen dan hoeft niet. We ruimen in stappen op. We gaan wel alle spullen bekijken, maar bij bijvoorbeeld een hele volle zolder is het onmogelijk om  alle spullen na te lopen in 1 sessie en dus de ruimte helemaal op zijn kop te gooien.

    Hoe ga je met mijn spullen om?

    Ik ga uiteraard voorzichtig en met respect met je spullen om.

    Ga je mijn spullen ook in een loods uitstallen?

    Nee, ik heb geen beschikking over een loods maar ik ga je huis ook niet in 1 x helemaal leeghalen zoals op de televisie. We ruimen in stappen op en kijken elke keer hoever we komen tijdens een werkafspraak.

    Moet ik al opbergers/ bakjes/ manden kopen?

    Dit raad ik meestal af. Je weet immers nog niet hoeveel en welke spullen er over blijven als we alles hebben opgeruimd. Verstandiger is om dan pas te kijken welke opbergers het handigst zijn voor de betreffende spullen en welke uiteraard passen.

    Waar gaan de spullen heen?

    Het teveel aan spullen kan ik brengen naar een kringloop of een andersoortige 2e hands winkel. Daar gaan we voor in overleg.

    Laat mij je helpen!

    Neem contact met me op als...

    ... je als zo vaak geprobeerd hebt om je huis op te ruimen maar het lukt je niet

    ... het opruimen te overweldigend is en je weet niet hoe en waar te beginnen

    ... je gaat verhuizen en je wilt eens lekker de bezem door je spullen halen

    ... je wilt opruimen voordat je huis te koop komt

    ... je de spullen van een overleden partner/ ouder moet opruimen

    ... je graag een overzichtelijk en opgeruimd huis wilt maar je hebt echt geen tijd om hier veel tijd aan te besteden

    ... jouw administratie een chaos is en je daardoor wellicht schulden oploopt

    De Bezem door je Leven

    Diana Monteny - Professional Organizer / Opruimcoach 

    T   06 39 13 01 73

    KvK   78101735
    BTW  NL003294768B61

    Ik ben lid van

    en maak deel uit van

    De Bezem door je Leven  |  ontzorgt door VOOR of MET jou op te ruimen  |  voor een opgeruimd huis en hoofd