overzicht-in-jouw-agenda-&-administratie

De Bezem door je Agenda

Vind je het lastig om overzicht in je agenda te houden?

En om alle taken die in je hoofd zitten te plannen en ook daadwerkelijk uit te voeren?
We gaan samen de bezem door je agenda halen om het overzicht terug te krijgen. 
Je kunt daarna jouw afspraken goed inplannen en prioriteiten daarin stellen zodat je niet teveel hooi op je vork neemt. 
Daarnaast gaan we jouw volle hoofd leger maken; we gaan al die taken die in je hoofd zitten op papier zetten en ordenen. En ervoor zorgen dat je ze ook gedaan krijgt zonder jezelf voorbij te lopen. 
Je krijgt zo het overzicht in je agenda terug en rust en ruimte in je hoofd. 
Meer weten over timemanagement en jouw planning:
overzicht-in-jouw-agenda-&-administratie

De Bezem door je Administratie

Ben je het overzicht in jouw administratie kwijt?

We gaan samen de bezem door je administratie halen. 

We zetten daarbij een overzichtelijk papieren of digitaal administratiesysteem en archief op. 
Dit moet voor jou werken, dat is het belangrijkste.

Ik leer je met simpele technieken om op een gestructureerde manier overzicht te houden en geen enkele rekening meer vergeten te betalen. 
Ook leer ik je wat belangrijk is om te bewaren en hoe lang.
Ben jij toe aan overzicht in je agenda & administratie?
Meer lezen over het opzetten van een thuisadministratie?

Wat levert het op?

Ruimte in je agenda en hoofd
Rust in je hoofd
Overzicht van je afspraken/ taken en administratie
Structuur in agendabeheer en het doen van je administratie

kantoor-organizers

Kantoor opbergers & organizers

Is jouw administratie op orde? Heb je geen hulp nodig bij de planning? Maar zou je wel je kantoor of werkplek opgeruimd en georganiseerd willen hebben? Ook daar kan ik je bij helpen. 

Er zijn allerlei handige en ook mooie producten om jouw kantoor/werkplek een lust voor het oog te maken en om ervoor te zorgen dat deze nog overzichtelijker is.  
Bekijk eens de sectie kantoor organizers van de webshop So Clever via onderstaande link. 

Reviews

“Het geeft zoveel voldoening en rust…”
Jasmijn

“Diana ondersteunt mij in het opruimen van mijn huis en administratie omdat ik door een druk leven met werk en kinderen het overzicht verloren was. 
Daarbij is het aanbrengen van structuur en orde lastig voor mij. Spullen zijn moeilijk te vinden, een gedeelte zit nog in dozen en alles ligt door elkaar. 
Ook is mijn administratie niet op orde; in plaats van geordend in mappen liggen overal papieren door elkaar heen. Iets even opzoeken is daardoor bijna onmogelijk. 

Diana is een hele sympathieke vrouw die een enorm gevoel voor orde, overzicht en structuur heeft. Ze houdt rekening met je grenzen en helpt deze bewaken. 
Het is ook heel fijn dat je bij haar precies weet waar je aan toe bent; afspraken zijn helder, ze komt deze stipt na en de kosten, die zeer schappelijk zijn, zijn van te voren duidelijk. Je krijgt duidelijke facturen per email en op papier. 

Het proces van opruimen is soms best persoonlijk, er komen spullen voorbij die soms gevoelig liggen en documenten waar vertrouwelijk mee omgegaan moet worden. Diana is een persoon die daar heel discreet mee omgaat en die je 100% kan vertrouwen. 
Verder is ze zeer enthousiast, positief, lief, gezellig en gedreven. Ik raad iedereen aan gebruik te maken van haar diensten; het geeft zoveel voldoening en rust als dingen weer overzichtelijk zijn! 

Ik word blij van werken met haar. Ze zorgt ervoor dat ik zelf ook weer enthousiast word van opruimen en ordenen! 
Wat ook een groot pluspunt is is dat Diana mee kan kijken met de manier van structureren van je dagen en klusjes, agenderen en noteren. Ze helpt klusjes overzichtelijk te maken door ze op te delen in kleine stappen. 
Kortom: ik ben heel blij met haar en gun iedereen deze opruimcoach!”

“Echte struikelblokken zoals de dagelijkse administratie en inkomende post wat zich ophoopte tot een chaotische berg, heeft Diana op een vriendelijke en rustige manier helpen structureren, op een manier die bij ons en onze stijl past.”
Esther

Diana heeft ons fantastisch geholpen met de grootste pijnpunten in ons huis. Echte struikelblokken zoals de dagelijkse administratie en inkomende post wat zich ophoopte tot een chaotische berg, heeft Diana op een vriendelijke en rustige manier helpen structureren, op een manier die bij ons en onze stijl past. Ze heeft ons niet alleen fysiek geholpen met alle spullen uitzoeken, maar ook mentaal, door tips en trics te geven, zodat er een duidelijke structuur ontstaat en je ook resultaten op langere termijn behoudt, want dat is nog het lastigste eraan. Door Diana’s fijne hulp heeft ze ons een boost gegeven om meer rust, orde, regelmaat en structuur aan te brengen in ons huis.

Ik vergelijk het opruimproces maar alsof je samen op de fiets zit, en Diana naast je komt fietsen. Ze past zich aan aan jouw snelheid, coacht je wanneer je naar links of rechts zou kunnen gaan en geeft je dan een flinke duw in de rug om sneller vooruit te komen richting het doel waar je naar toe wilt. Het is belangrijk dat je daarna wel zelf door blijft trappen, want anders val je vanzelf weer stil, maar dat is logisch.

Kortom, Diana is een fijne professional organizer die weet waar ze het over heeft en duidelijke, concrete resultaten in je huishouden boekt. Aanrader voor iedereen die wel wat hulp voor de chaos in huis (en hoofd) kan gebruiken!

De Bezem door je Leven

Diana Monteny - Professional Organizer / Opruimcoach 

T   06 39 13 01 73

KvK   78101735
BTW  NL003294768B61

Ik ben lid van Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers NBPO

Ik maak deel uit van het vrouwennetwerk ViZi
Ik ben lid van ZZP Nederland 

Ik maak deel uit van Startersnetwerk Hoeksche Waard en van Ondernemersvereniging Hoeksche Waard

Mijn opleiding heb ik gedaan bij Ilona Visker