Skip to main content
Opruimcoach Rotterdam & Hoeksche Waard / Declutter & Organizing Coach Rotterdam and area

Diana en haar team halen de Bezem door jouw Leven – luxe opruimcoaching

Je baalt verschrikkelijk. Je komt elke dag moe thuis en je moet gaan koken voor je gezin. Je trekt die kastjes en lades in je keuken open en dan denk je al “pffffff, ik kan niets vinden, wat een rommel, het moet eigenlijk echt een keer opgeruimd worden”. 

Maar….je hebt gewoon geen tijd!

Opruimen kost weinig tijd, als ik het voor jou doe
Ik breng (een deel van) jouw huis weer op orde

Je werkt, je moet het huishouden doen, de kinderen moeten naar naschoolse activiteiten zoals voetbal, druk druk druk; je hebt gewoon echt geen tijd voor deze opruimklus. Je weet ook eigenlijk niet waar en hoe je moet beginnen, het overweldigt je nogal. Pogingen om op te ruimen zijn in het verleden steevast op een teleurstelling uitgelopen. Het is ook wel een beetje chaotisch in jouw hoofd, dat is altijd al zo geweest.

Je hebt het overzicht niet meer…

Eigenlijk ben je vreselijk gefrustreerd van die rommel in jouw huis. Je baalt ervan dat het hele gezin hier last van ondervindt. Je hebt ook liever geen mensen over de vloer want wat denken die wel van deze rommel?

Je zoekt een pak rijst en moet dan echt graven en zoeken in je lades en kastjes

zoeken

frustraties

Gezinsleden hebben moeite om dingen te vinden, zodat er stress ontstaat en onderlinge frustraties

Je koopt steeds van alles dubbel, want je hebt geen idee wat in je kastjes aanwezig is. Laten we eerlijk zijn, het nieuw kopen is dan sneller

dubbel

schaamte

Kortom, je weet niet waar je moet beginnen en eigenlijk schaam je je er ook wel een beetje voor dat je zoiets ogenschijnlijk simpels maar niet op orde krijgt. 

Je verlangt naar een opgeruimd leven en huis

Jij kunt een overzichtelijk huis hebben

zodat je genoeg tijd hebt voor jouw doelen in het leven, je vrije tijd en je gezin.

  • Je wilt thuiskomen, gaan koken en een keukenlade opentrekken en meteen alles vinden wat je nodig hebt

  • De routine dagelijkse bezigheden in heel jouw huis kosten weinig tijd, omdat alles een vaste en logische plek heeft

  • ’s Avonds en in het weekend houd je tijd over voor je gezin en voor jezelf

  • Je koopt geen spullen meer dubbel, want je kunt alles vinden

  • Je huis voelt weer als thuis, als een veilige plek waar je uitrust van je werk en waar je aandacht hebt voor je gezin

  • Je huis voelt fijn om weer bezoek te ontvangen

  • Je hoofd is rustig omdat je huis rust en overzicht uitstraalt

Dit bereiken moet zo min mogelijk van jouw kostbare tijd kosten. Je hebt dus iemand nodig die het grootste deel van het werk op zich neemt.

En waarom is het zo heerlijk dat ik dat kom doen?

keuken organizen

In feite hoef je eigenlijk amper thuis te zijn. Luxe opruimcoaching gaat zo:

ik (en/of mijn team) kom gewoon ’s ochtends met al mijn spulletjes, ik haal de keuken (of andere ruimte in huis) helemaal leeg en ik leg alles voor jou op categorie neer. Het enige moment waarop ik jou eventueel nodig heb is op dat moment dat ik alle spullen uitgestald heb, om te bepalen wat er weg kan. Want eenmaal op categorie uitgesorteerd, geeft jou snel het inzicht dat je bijvoorbeeld 50 limonadeglazen hebt, 20 aardappelschilmesjes en 10 pakken rijst.

Er is van alles af te spreken op dat gebied, ik heb ook op afstand met de klant gewerkt of dat de klant een paar dagen weg was. 

Daarna kan jij verder met wat jij die dag wilt of moet doen. Ik ga de keuken schoonmaken en de overgebleven spullen overzichtelijk, praktisch en logisch inruimen, eventueel gebruikmakend van nieuwe organizers zoals bakjes, mandjes, rekjes en draaiplateaus.

Aan het einde van de dag is jouw keuken helemaal overzichtelijk en netjes opgeruimd. Je trekt je kasten en lades open en je ziet in 1 oogopslag wat je hebt en niet onbelangrijk: wat op is en op de boodschappenlijst moet.

Wat aan spullen weg kan voer ik ook af.

En dit alles wil je

  • Zodat je weer alles snel kunt vinden in huis
  • Zodat je meer tijd over hebt voor jouw doelen, je gezin en hobby’s
  • Zodat je je niet meer hoeft te schamen voor jouw huis
  • Zodat jij geen spullen meer dubbel koopt
  • Zodat je weer een opgeruimd huis EN een opgeruimd hoofd hebt
  • Zodat jouw huis weer VOOR je werkt ipv TEGEN je

Ik (of een collega uit mijn team) kom(t) eerst voor een intakegesprek bij jou langs om jouw hulpvraag en wensen te bespreken en om te kijken of ik je kan helpen, zodat jij straks een opgeruimd huis hebt. Mocht je gebruik willen maken van allerlei opbergartikelen & organizers dan laat ik jou zien wat er mogelijk is. Het mag er uiteraard ook gelijk mooi gestyled uitzien, als jij dat wilt. Als wij met elkaar gaan werken dan kunnen we ook gelijk naar datumopties in de agenda kijken. Ik bied ook de mogelijkheid aan om de klus samen met een collega te doen (zeker bij een grote ruimte), het voordeel voor jou is dan dat het sneller klaar is.

  • Ik bespreek de wensen en de geschatte tijdsduur, zodat je van tevoren weet waar je aan toe bent
  • Ik gebruik evt. opbergmaterialen (deze zijn niet bij de prijs inbegrepen), zodat de ruimte nog praktischer, overzichtelijker en eventueel visueel mooi ingericht wordt
  • Ik ruim de ruimte(s) voor jou op, evt. samen met een collega, zodat jij je die tijd met andere zaken bezig kunt houden

Ik geef je tips & trics, zodat je de opgeruimde ruimte makkelijker netjes kunt houden.

Hoe gaat het in zijn werk als je mij als professional organizer inschakelt?

Ik (of een collega uit mijn team) kom(t) eerst voor een intakegesprek bij jou langs om jouw hulpvraag en wensen te bespreken en om te kijken of ik je kan helpen, zodat jij straks een opgeruimd huis hebt. Mocht je gebruik willen maken van allerlei opbergartikelen & organizers dan laat ik jou zien wat er mogelijk is. Het mag er uiteraard ook gelijk mooi gestyled uitzien, als jij dat wilt. Als wij met elkaar gaan werken dan kunnen we ook gelijk naar datumopties in de agenda kijken. Ik bied ook de mogelijkheid aan om de klus samen met een collega te doen (zeker bij een grote ruimte), het voordeel voor jou is dan dat het sneller klaar is.

  • Ik bespreek de wensen en de geschatte tijdsduur, zodat je van tevoren weet waar je aan toe bent
  • Ik gebruik evt. opbergmaterialen (deze zijn niet bij de prijs inbegrepen), zodat de ruimte nog praktischer, overzichtelijker en eventueel visueel mooi ingericht wordt
  • Ik ruim de ruimte(s) voor jou op, evt. samen met een collega, zodat jij je die tijd met andere zaken bezig kunt houden

Ik geef je tips & trics, zodat je de opgeruimde ruimte makkelijker netjes kunt houden.

Hoe gaat het in zijn werk als je mij voor luxe opruimcoaching inschakelt?

Zie jij wel zitten dat ik voor jou kom opruimen?

  • Jouw investering is 78- per uur (incl. BTW) per teamlid, zodat jij weer een opgeruimd en overzichtelijk huis hebt.
  • Opbergproducten zijn niet inbegrepen
  • Reiskosten 0,30 cent per km
  • Bij een reistijd van meer dan 45 minuten enkele reis bereken ik 63,- incl. BTW extra bovenop de reiskosten
  • Het aantal uren is afhankelijk van de grootte van de ruimte en de hoeveelheid spullen
  • We bespreken eventueel een maximum budget af, ook voor de te gebruiken materialen.

Betaling geschiedt altijd in 2 delen: een deel van de uren vooraf en het restant van de daadwerkelijk gewerkte uren + de gebruikte materialen achteraf

Zij genieten al van de Bezem door hun Leven!

Reviews

Diana is een heldin in opruimen!

Ik, als creatieve adhd-er, raak snel overweldigd door de hoeveelheid. Als ik wel begin aan opruimen kan ik afgeleid raken en andere dingen gaan doen zoals stylen of foto’s bekijken.

Diana deed bijna alles alleen voor mij. Toen alles uit m’n keuken uitgestald was op de grond, hoefde ik alleen maar te beslissen wat weg moest. That’s it!

Het gaf zoveel rust en ik kreeg geen kortsluiting door de hoeveelheid. Zalig! M’n keuken is overzichtelijk en goed ingedeeld. Met fijne bakjes die Diana ter plekke bij zich had. Hele fijne werkwijze.

Ze is zeker een aanrader voor het opruimen en indelen van diverse ruimtes in je huis!

Doen!

Petrina

Dit geeft mij en mijn gezin rust!

Door een verzameling van spullen in de afgelopen jaren was ik het overzicht kwijt. Een complete chaos. De keukenkastjes stonden vol en alles stond door elkaar. Er zat totaal geen logica in. Diana heeft haar kunsten vertoont. Nu is alles overzichtelijk en logisch ingedeeld. Dit geeft mij en mijn gezin rust! Nu met Diana haar tips ook zo houden 😉 Mijn dank is groot!

Suzanne

Betrekt mij wanneer nodig, maar werkt verder ook volgens afspraak hard door.

Diana heeft de opdracht op een prettige en kordate manier opgepakt en afgehandeld. Ze is zeer gedreven en zorgvuldig. Overlegt waar nodig, geeft op tijd aan dat de klus groter is dan ze verwachtte. Betrekt mij wanneer nodig, maar werkt verder ook volgens afspraak hard door. Ze geeft waar nodig advies in te nemen vervolgstappen. Kortom ik ben erg te spreken over haar betrokkenheid, analytisch vermogen en het resultaat: een opgeruimde keuken waar ik mij weer prettig in voel en voorlopig zo kan houden, omdat alles een duidelijke, vaste plek heeft gekregen. Ook na 3 maanden merk ik nog de invloed van Diana’s hulp.
 
Shaula (Nieuw-Beijerland)

Heb zelfs ruimte over nu!

Diana heeft in onze trapkast veel overzicht en daarmee rust bij ons gecreëerd! Er zijn aardig wat overbodige spullen weg, alles ligt nu op een logische plek bij elkaar en het is allemaal goed te vinden. Heb zelfs ruimte over nu! Wij zijn heel tevreden!

Els

Ik heb bewondering voor haar vakvrouwschap

Wat was ik blij dat ik Diana vond toen ik midden in de verhuizing opeens een klus in het Noorden van het land kreeg. Ze heeft me door de chaos van tientallen (nou ja, een paar honderd) verhuisdozen heen geholpen en mijn huis keurig op orde gebracht.
Ik heb bewondering voor haar vakvrouwschap en ben haar eeuwig dankbaar dat ze mijn nieuwe woning snel bewoonbaar maakte.

M. Drijver (Rotterdam)

Dus ook in jouw huis!

Organiseren, opruimen & structuren zit in mijn bloed. Ik ben gewoon zo geboren, het zit in mijn genen. Ik weet niet beter en heb nooit anders gedaan. Ik organiseer mijn hele leven al mijn eigen huis en werk en ik doe niets liever dan van chaos weer orde maken. Dus ook in jouw huis help ik je graag met opruimcoaching.

Dus ook in jouw huis!

Organiseren, opruimen & structuren zit in mijn bloed. Ik ben gewoon zo geboren, het zit in mijn genen. Ik weet niet beter en heb nooit anders gedaan. Ik organiseer mijn hele leven al mijn eigen huis en werk en ik doe niets liever dan van chaos weer orde maken. Dus ook in jouw huis.

Veel gestelde vragen

Voor welke ruimtes is deze dienst geschikt?

Deze dienst is geschikt voor vele ruimtes in jouw huis, bijvoorbeeld de keuken, gangkast/ trapkast, voorraadkast, badkamer, kledingkast. Eigenlijk alle ruimtes die voornamelijk praktisch gebruikt worden en waar geen opslag is van emotionele spullen.

Hoe lang doe je erover om een ruimte op te ruimen?

Ik kan me voorstellen dat je niet lang in een opruimsituatie wilt blijven zitten.

De duur van een opruimproject is afhankelijk van de grootte van de ruimte en de hoeveelheid spullen. Bij bijvoorbeeld een keuken is het fijn als het in 1 dag opgeruimd is; bij een grote keuken of een volle keuken kom ik dan met een collega opruimen.

Moet ik van tevoren toch al wat opruimen?

Dat kan en dat mag, maar is niet nodig. Ik ontzorg jou daarin.

Gaat een ruimte helemaal op zijn kop? (dus alle spullen eruit)

Ja, om een ruimte op te ruimen en weer overzichtelijk in te richten is het nodig om te weten welke spullen en vooral welke categorieën aan spullen er uit een ruimte komen.

Alleen dan kun je makkelijk en snel bepalen waar er teveel van is. En kan ik bepalen hoe groot een bepaalde categorie is en waar deze dan het beste opgeruimd kan worden.

Er ontstaat tijdelijk een zogenaamde gecontroleerde chaos en dit komt helemaal goed. Uiteraard is de grootte van de ruimte wel bepalend hoe snel ik een ruimte helemaal uitgesorteerd krijg.

Hoe ga je met mijn spullen om?

Ik ga uiteraard voorzichtig en met respect met je spullen om, net alsof het mijn eigen spullen zijn

Ga je mijn spullen ook in een loods uitstallen?

Nee, ik heb geen beschikking over een loods (dat zou ook heel erg duur worden!) maar ik ga je huis ook niet in 1 x helemaal leeghalen zoals op de televisie.

Dat gaat per ruimte om het overzichtelijk te houden. Ik maak dus gebruik van de ruimte die ik tot mijn beschikking heb om de spullen te sorteren.

Moet ik al opbergers/ bakjes/ manden kopen?

Als je graag mooie en handige bakjes, mandjes & draaiplateaus wilt gebruiken dan bespreken wij dit in het intakegesprek en welk budget je daarvoor hebt. Ik zorg er dan voor dat ik de organizers bij mij heb op het moment dat ik de uitgezochte spullen die in je huis blijven, ga opruimen.  Je hoeft deze dus niet zelf aan te schaffen.

Opbergmaterialen zijn niet bij de uurprijs inbegrepen

Krijg ik dan ook zo’n mooie kast zoals op de TV?

Ja hoor, dat kan. Mijn doel is altijd wel om het zo praktisch mogelijk te maken voor jouw situatie.

Dus een mooi gestylde kast met potten, bakken en draaiplateaus kan zeker, als het maar werkt voor jou en jij het zelf goed kunt en wilt bijhouden.

Waar gaan de spullen heen?

Het teveel aan spullen kan ik brengen naar een kringloop of een andersoortige 2e hands winkel. Daar gaan we voor in overleg. Samen bepalen we ook wat we doen met de etenswaren die over datum zijn.