Je baalt verschrikkelijk. Je komt elke dag moe thuis en je moet gaan koken voor je gezin. Je trekt die kastjes en lades in je keuken open en dan denk je al “pffffff, ik kan niets vinden, wat een rommel, het moet eigenlijk echt een keer opgeruimd worden”.
Maar….je hebt gewoon geen tijd!
Opruimen kost weinig tijd, als ik het voor jou doe
Ik breng (een deel van) jouw huis weer op orde
Je werkt, je moet het huishouden doen, de kinderen moeten naar naschoolse activiteiten zoals voetbal, druk druk druk; je hebt gewoon echt geen tijd voor deze opruimklus. Je weet ook eigenlijk niet waar en hoe je moet beginnen, het overweldigt je nogal. Pogingen om op te ruimen zijn in het verleden steevast op een teleurstelling uitgelopen. Het is ook wel een beetje chaotisch in jouw hoofd, dat is altijd al zo geweest.
Eigenlijk ben je vreselijk gefrustreerd van die rommel in jouw huis. Je baalt ervan dat het hele gezin hier last van ondervindt. Je hebt ook liever geen mensen over de vloer want wat denken die wel van deze rommel?
Je zoekt een pak rijst en moet dan echt graven en zoeken in je lades en kastjes
Gezinsleden hebben moeite om dingen te vinden, zodat er stress ontstaat en onderlinge frustraties
Je koopt steeds van alles dubbel, want je hebt geen idee wat in je kastjes aanwezig is. Laten we eerlijk zijn, het nieuw kopen is dan sneller
Kortom, je weet niet waar je moet beginnen en eigenlijk schaam je je er ook wel een beetje voor dat je zoiets ogenschijnlijk simpels maar niet op orde krijgt.
zodat je genoeg tijd hebt voor jouw doelen in het leven, je vrije tijd en je gezin.
Dit bereiken moet zo min mogelijk van jouw kostbare tijd kosten. Je hebt dus iemand nodig die het grootste deel van het werk op zich neemt.
In feite hoef je eigenlijk amper thuis te zijn. Luxe opruimcoaching gaat zo:
ik (en/of mijn team) kom gewoon ’s ochtends met al mijn spulletjes, ik haal de keuken (of andere ruimte in huis) helemaal leeg en ik leg alles voor jou op categorie neer. Het enige moment waarop ik jou eventueel nodig heb is op dat moment dat ik alle spullen uitgestald heb, om te bepalen wat er weg kan. Want eenmaal op categorie uitgesorteerd, geeft jou snel het inzicht dat je bijvoorbeeld 50 limonadeglazen hebt, 20 aardappelschilmesjes en 10 pakken rijst.
Er is van alles af te spreken op dat gebied, ik heb ook op afstand met de klant gewerkt of dat de klant een paar dagen weg was.
Daarna kan jij verder met wat jij die dag wilt of moet doen. Ik ga de keuken schoonmaken en de overgebleven spullen overzichtelijk, praktisch en logisch inruimen, eventueel gebruikmakend van nieuwe organizers zoals bakjes, mandjes, rekjes en draaiplateaus.
Aan het einde van de dag is jouw keuken helemaal overzichtelijk en netjes opgeruimd. Je trekt je kasten en lades open en je ziet in 1 oogopslag wat je hebt en niet onbelangrijk: wat op is en op de boodschappenlijst moet.
Wat aan spullen weg kan voer ik ook af.
En dit alles wil je
Ik (of een collega uit mijn team) kom(t) eerst voor een intakegesprek bij jou langs om jouw hulpvraag en wensen te bespreken en om te kijken of ik je kan helpen, zodat jij straks een opgeruimd huis hebt. Mocht je gebruik willen maken van allerlei opbergartikelen & organizers dan laat ik jou zien wat er mogelijk is. Het mag er uiteraard ook gelijk mooi gestyled uitzien, als jij dat wilt. Als wij met elkaar gaan werken dan kunnen we ook gelijk naar datumopties in de agenda kijken. Ik bied ook de mogelijkheid aan om de klus samen met een collega te doen (zeker bij een grote ruimte), het voordeel voor jou is dan dat het sneller klaar is.
Ik geef je tips & trics, zodat je de opgeruimde ruimte makkelijker netjes kunt houden.
Ik (of een collega uit mijn team) kom(t) eerst voor een intakegesprek bij jou langs om jouw hulpvraag en wensen te bespreken en om te kijken of ik je kan helpen, zodat jij straks een opgeruimd huis hebt. Mocht je gebruik willen maken van allerlei opbergartikelen & organizers dan laat ik jou zien wat er mogelijk is. Het mag er uiteraard ook gelijk mooi gestyled uitzien, als jij dat wilt. Als wij met elkaar gaan werken dan kunnen we ook gelijk naar datumopties in de agenda kijken. Ik bied ook de mogelijkheid aan om de klus samen met een collega te doen (zeker bij een grote ruimte), het voordeel voor jou is dan dat het sneller klaar is.
Ik geef je tips & trics, zodat je de opgeruimde ruimte makkelijker netjes kunt houden.
Hoe gaat het in zijn werk als je mij voor luxe opruimcoaching inschakelt?
Betaling geschiedt altijd in 2 delen: een deel van de uren vooraf en het restant van de daadwerkelijk gewerkte uren + de gebruikte materialen achteraf
Ik, als creatieve adhd-er, raak snel overweldigd door de hoeveelheid. Als ik wel begin aan opruimen kan ik afgeleid raken en andere dingen gaan doen zoals stylen of foto’s bekijken.
Diana deed bijna alles alleen voor mij. Toen alles uit m’n keuken uitgestald was op de grond, hoefde ik alleen maar te beslissen wat weg moest. That’s it!
Het gaf zoveel rust en ik kreeg geen kortsluiting door de hoeveelheid. Zalig! M’n keuken is overzichtelijk en goed ingedeeld. Met fijne bakjes die Diana ter plekke bij zich had. Hele fijne werkwijze.
Ze is zeker een aanrader voor het opruimen en indelen van diverse ruimtes in je huis!
Doen!
Petrina
Door een verzameling van spullen in de afgelopen jaren was ik het overzicht kwijt. Een complete chaos. De keukenkastjes stonden vol en alles stond door elkaar. Er zat totaal geen logica in. Diana heeft haar kunsten vertoont. Nu is alles overzichtelijk en logisch ingedeeld. Dit geeft mij en mijn gezin rust! Nu met Diana haar tips ook zo houden 😉 Mijn dank is groot!
Suzanne
Diana heeft in onze trapkast veel overzicht en daarmee rust bij ons gecreëerd! Er zijn aardig wat overbodige spullen weg, alles ligt nu op een logische plek bij elkaar en het is allemaal goed te vinden. Heb zelfs ruimte over nu! Wij zijn heel tevreden!
Els
M. Drijver (Rotterdam)
Organiseren, opruimen & structuren zit in mijn bloed. Ik ben gewoon zo geboren, het zit in mijn genen. Ik weet niet beter en heb nooit anders gedaan. Ik organiseer mijn hele leven al mijn eigen huis en werk en ik doe niets liever dan van chaos weer orde maken. Dus ook in jouw huis help ik je graag met opruimcoaching.
Organiseren, opruimen & structuren zit in mijn bloed. Ik ben gewoon zo geboren, het zit in mijn genen. Ik weet niet beter en heb nooit anders gedaan. Ik organiseer mijn hele leven al mijn eigen huis en werk en ik doe niets liever dan van chaos weer orde maken. Dus ook in jouw huis.
Deze dienst is geschikt voor vele ruimtes in jouw huis, bijvoorbeeld de keuken, gangkast/ trapkast, voorraadkast, badkamer, kledingkast. Eigenlijk alle ruimtes die voornamelijk praktisch gebruikt worden en waar geen opslag is van emotionele spullen.
Ik kan me voorstellen dat je niet lang in een opruimsituatie wilt blijven zitten.
De duur van een opruimproject is afhankelijk van de grootte van de ruimte en de hoeveelheid spullen. Bij bijvoorbeeld een keuken is het fijn als het in 1 dag opgeruimd is; bij een grote keuken of een volle keuken kom ik dan met een collega opruimen.
Dat kan en dat mag, maar is niet nodig. Ik ontzorg jou daarin.
Ja, om een ruimte op te ruimen en weer overzichtelijk in te richten is het nodig om te weten welke spullen en vooral welke categorieën aan spullen er uit een ruimte komen.
Alleen dan kun je makkelijk en snel bepalen waar er teveel van is. En kan ik bepalen hoe groot een bepaalde categorie is en waar deze dan het beste opgeruimd kan worden.
Er ontstaat tijdelijk een zogenaamde gecontroleerde chaos en dit komt helemaal goed. Uiteraard is de grootte van de ruimte wel bepalend hoe snel ik een ruimte helemaal uitgesorteerd krijg.
Ik ga uiteraard voorzichtig en met respect met je spullen om, net alsof het mijn eigen spullen zijn
Nee, ik heb geen beschikking over een loods (dat zou ook heel erg duur worden!) maar ik ga je huis ook niet in 1 x helemaal leeghalen zoals op de televisie.
Dat gaat per ruimte om het overzichtelijk te houden. Ik maak dus gebruik van de ruimte die ik tot mijn beschikking heb om de spullen te sorteren.
Als je graag mooie en handige bakjes, mandjes & draaiplateaus wilt gebruiken dan bespreken wij dit in het intakegesprek en welk budget je daarvoor hebt. Ik zorg er dan voor dat ik de organizers bij mij heb op het moment dat ik de uitgezochte spullen die in je huis blijven, ga opruimen. Je hoeft deze dus niet zelf aan te schaffen.
Opbergmaterialen zijn niet bij de uurprijs inbegrepen
Ja hoor, dat kan. Mijn doel is altijd wel om het zo praktisch mogelijk te maken voor jouw situatie.
Dus een mooi gestylde kast met potten, bakken en draaiplateaus kan zeker, als het maar werkt voor jou en jij het zelf goed kunt en wilt bijhouden.
Het teveel aan spullen kan ik brengen naar een kringloop of een andersoortige 2e hands winkel. Daar gaan we voor in overleg. Samen bepalen we ook wat we doen met de etenswaren die over datum zijn.
... je graag je spullen in je huis of bedrijf wilt laten organizen (ordenen)
... je als zo vaak geprobeerd hebt om je huis op te ruimen maar het lukt je niet
... het opruimen te overweldigend is en je weet niet hoe en waar te beginnen
... je gaat verhuizen en je wilt eens lekker de bezem door je spullen halen
... je wilt opruimen voordat je huis te koop komt
... je de spullen van een overleden partner/ ouder moet opruimen
... je graag een overzichtelijk en opgeruimd huis wilt maar je hebt echt geen tijd om hier veel tijd aan te besteden
De Bezem door je Leven
Diana Monteny - Professional Organizer / Opruimcoach
06 39 13 01 73 info@debezemdoorjeleven.nl
KvK 78101735
BTW NL003294768B61
en maak deel uit van
De Bezem door je Leven | ontzorgt door VOOR of MET jou op te ruimen | voor een opgeruimd huis en hoofd
Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren terwijl u door de website navigeert. Hiervan worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd in uw browser opgeslagen, omdat ze essentieel zijn voor de werking van basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met uw toestemming in uw browser opgeslagen. U heeft ook de mogelijkheid om u af te melden voor deze cookies. Maar als u zich afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit uw browse-ervaring beïnvloeden.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |